ipad servisi

Slm arkadaslar bundan 1 hafta önce arkadasım ile almanyadan geldik  gelis sırasında ucakta sohbet ederken ipad servisi calısanları ile birlikte geliyorduk  ve bu sırada bir yolcu söyle bir sey dedi  ben ipad 3 aldım fakat ekranı catlatladı ne yapmalıyım diye sorarken arkadasım sorun olmaz bize getirseniz ipad ekran tamiri yaparız sıkıntı olmaz en kısa zamanda cihazınıza kavusursunuz hemde sıfırdan farksız bir sekilde.

Ucak istanbula indi ben ve arkadasım  evimize  dogru yola cıkarkarken taksi bizi degisik yoldan getirreyim dedi taksicide yani  ise baslamıs yolları  tam iyi bilmiyor.degisik yollara girerken   kaybolmustuk hemen ipad cihazımızı cıkardım ve yol tarafi icin uygulamayı actım  ve  taksiye yolu  tarif ettim.

dayım  ise  bizi  sirkette bekliyordu  beni aradı ne zaman  gelirsiniz diye sordu  bende  1 saate  geliriz dedim kaybolduk dedim taksile  gelmiyormusunuz dedi ewet dedim  nasıl  kayboldunuz dedi  oda  sasırdı.
arkadaslar cihazınızı ipad servisinde yaptırın bilmediginiz sıradan tamircilere götürmeyin firma altında olan  servislere götürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder