tablet ekran tamiri

 tablet ekran tamiri



tablet ekran tamiri
Hiç korkma - Bu kendinizi işleyebilir bir onarım olduğunu. Eğer onu asmak olsun bir kez cam yerine, aslında oldukça kolay ve ucuz. Ben kabaca ele cihazlarda birkaç dokunmatik ekran yerine ve tablet ve telefon inşaatı ikisi de aynı temel kavramlar güveniyor tespit ettik.
tablet ekran tamiri
İlk olarak, cihazınızın makyaj aşina olsun. İnşaat gevşek aynı genelinde cihazlar ve genellikle bir arka kapak, anakart içeren çerçeve, LCD içeren şasi, LCD, ön çerçeve ya da çerçeveyi ve dokunmatik cam sandviç var - bir sayısallaştırıcı denir.
Eğer kaybolmadan vidaları tutmak için çeşitli küçük tornavida, bir ısı tabancası, makas, çift taraflı yapışkan bant, konserve havayı, iş eldiven ve iki yemek-masa kase dahil gerekir Araçlar.
Yedek sayısallaştırıcılar eBay gibi açık artırma sitelerinde elde edilebilir.
tablet ekran tamiri
Adım 1: cihazın arka kapağını çıkarın ve ana pili çekin.
Adım 2: Şimdi, örneğin, kamera kablosu gibi, maruz herhangi takılıp-kablo bağlantılarını gevşetin. Tokalar maruz Sonra kabloları çıkarın. Tokalar tahliye edildikten sonra bu kablolar sadece açıkta yuva dışarı kaydırın.
İpucu: bant tarzı kabloları genellikle yapıştırıcı ile çerçeve ve parçalar üzerine düzenlenen, bu nedenle serbest hafifçe römorkör vardır.
Adım 3: LCD içeren kasaya anakart içeren geri çerçeve tutun Phillips veya Torx vidalarını sökün ve güvenli tutmak için bir kapta vidaları yerleştirin.
İpucu: Burada vida sürü olabilir - Toshiba Tablet 14 sahiptir.
Adım 4: yavaşça ve dikkatle birbirinden iki çekerek kasadan geri çerçeveyi ayırın.
İpucu: Eğer direnç tespit varsa gizli, Çıkarılmayan vidalar için bir görsel kontrol yapın. Gerekirse LCD içeren şasi cam bağlamak ve çıkarmak herhangi gizli kablolar arayın.
Adım 5: parçaların ayrılması ile ortaya haline gelmiştir başka kablo montajları çıkarın.
İpucu: hangi kablo nereye yatıştırıldı için görsel ipuçları koruyun. Örneğin, kaldırma amacıyla çalışma yüzeyinin yüzü yukarı üzerine koyun.
Adım 6: vida bir ikinci parti sökerek ön çerçeve veya çerçeve ve cam montaj LCD içeren şasi çıkarın.
İkinci kapta vidaların ikinci seti saklayın. Kamera gibi başka parçaları çıkarın.
İpucu: LCD yüzüne dokunmayın.
Adım 7: yapıştırıcı katılmak üzerinde ısı tabancası sallayarak ve birbirinden çekerek çerçevenin veya ön çerçeve mevcut, hasarlı cam ayırın. Daha fazla cam kıracak çünkü burada eldiven giyin.
İpucu: ısı tabancası yapıştırıcı gevşetir sabırlı olun ve cam çıkarırken çerçeveyi veya ön çerçeveyi kırmak için değil dikkatli olun - bozulmamış çerçeveyi gerekir.
tablet ekran tamiri
Adım 1: kendi yapışkanlık kaybetmiş çerçevenin alanlarında taze iki-taraflı bant takın. Mümkünse mevcut yapıştırıcı kullanın. Bant cam görsel kısmını üst üste izin vermeyin.
Adım 2: Herhangi bir köpük dolgu veya mühürler arayın ve tekrar takın.
Adım 3: sayısallaştırıcı kablosunu Konu ve yerine sıkıca bastırarak çerçevenin yeni sayısallaştırıcı camını yeniden bağlayın. Sonra konserve hava ile LCD ve cam tozları temizleyin.
İpucu: camın iç dokunmayın - derleme sonra parmak izi kurtulmak mümkün olmayacaktır.
Son olarak, yeniden monte
Kamera gibi, herhangi bir parça takın. Sonra sırayla, böylece şasi, çerçeve ve tekrar monte.
Sen araya ve vida iki takım benzer deliği kullanın, çünkü birkaç kez sökmeye gerekebilir. Yanlış deliklere vida ilk seti eklemek kolaydır. Sadece sen zaten delik kullandım çünkü ikinci seti sığmaz zaman yaptık bileceksiniz.
İpucu: Kabloları takarken katı bağlantıları arayın. Tokalar ilk açık olduğundan emin olun. Genellikle yukarı pozisyonu açıktır.
Genel olarak, firma enstantane iyi bir derleme göstermektedir. Her zaman varolan herhangi bir metalik bandı yeniden uygulayın.
tablet ekran tamiri sizin icin sundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder